I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Islamic Clock

Sunday, December 4, 2011

SETIAUSAHA ASPEK KEPIMPINAN (PERTANDINGAN DESA CEMERLANG) KAWASAN 3 MUKIM API-API ,PONTIAN JOHOR

Assalamulaikum 
Pada hari ini sy ingin mencerita pegalaman selaku menjadi setiausaha untuk pertandingan desa cemerlang , aku diberikan tugai selaku setiusaha aspek kepimpinan , walaubagimanapun , sy tetap meneruskan amanat yg diberikan kerna menjadi setiausaha bukan mudah , banyak hal yg mesti di buat seperti membuat organisasi ajk apsek kepimpinan . Kampung sy kali ini ,kali yg ketiga masuk pertandingan ini , dah sudah mendapat tempat 


ke 3 dan 2 ~ tak tahu pulak tahun ini mcm mana keputusannya ~ hahah ~ setiap malam aku bersama2 dan 
mak dan ayah  aku sy pergi ke balai raya kpg aku untuk membuat persiapan ~ mlm ini mlm yg ke 4 persiapan di buat , hal ini kerana pertandigan nya kan belangsung pada 12.12.2011 ini , persiapan di buat disertai oleh penduduk kpg kayu ara pasung , JKKK kaw3 mukim apai -api dan penghulu mukim api. dan dapat dilihat bertapa semagat nya penduduk kpg kaw aku menyipkan persipan ~ di ucapkan sybas dan terima kasih ~

.
.
>_<
.
.
.
.

tgh menjalan kan tugas ~
.
.
.
.
.
.
.
.
^_^
.
.
.
.
.
JKK kaw.3 tgh membuat kerja masing-masing 

0 comments:

Post a Comment